qshops
0

Wij beheren meer dan 50.000 producten! met een magazijn! Bestel en haal af in onze winkel!Welkom bij Fietsenvoordeelwinkel B.V. Gratis verzending vanaf 50,- in NL & BE Wij beheren meer dan 50.000 producten! met een magazijn van 1500 vierkante meter en een echte winkel!

Review Logo9,3 @ Kiyoh: 2365 beoordelingen
0
Voor 23.00 besteld = vandaag verzonden!
Echte winkel te bezoeken Teylingerlaan 4 2215 RR Voorhout
Niet tevreden geld terug garantie! 100 dagen uitproberen

Wij beheren meer dan 50.000 producten! met een magazijn! Bestel en haal af in onze winkel!Welkom bij Fietsenvoordeelwinkel B.V. Gratis verzending vanaf 50,- in NL & BE Wij beheren meer dan 50.000 producten! met een magazijn van 1500 vierkante meter en een echte winkel!

Nieuwe adres vanaf 01 oktober gaan we onze nieuwe winkelruimte betrekken adres: Teylingerlaan 4 2215 RR Voorhout Geopend van Ma van 13.00 tot 17.00 en Di t/m Za van 10.00 tot 17.00. Zondag gesloten!Nieuwe adres vanaf 01 oktober gaan we onze nieuwe winkelruimte betrekken adres: Teylingerlaan 4 2215 RR Voorhout Geopend van Ma van 13.00 tot 17.00 en Di t/m Za van 10.00 tot 17.00. Zondag gesloten!

Bezorgen & Afhalen

Bezorgen

Wat is de levertijd van een fiets?

De levertijd van een fiets is afhankelijk van de voorraadstatus. En deze kan weer verschillen tussen de verschillende maten en kleuren waarin een fiets leverbaar is. Als een fiets bij ons op voorraad is, dan kan je zelf een bezorgdatum selecteren. Over het algemeen heb je de fiets dan binnen een week in huis. Als de fiets niet bij ons op voorraad is, dan is de levertijd afhankelijk van de tijd die de leverancier nodig heeft om de fiets te produceren en aan ons uit te leveren. Zodra je een fiets hebt besteld die bij de leverancier vandaan moet komen, zorgen wij ervoor dat je uiterlijk na 48 uur een verwachte leverdatum krijgt te horen. Helaas is het op dit moment enorm druk bij alle fietsleveranciers. Dit heeft als gevolg dat we de levertijden niet altijd kunnen garanderen en helaas soms worden uitgesteld.

Wanneer wordt mijn fiets bezorgd? 

Met onze eigen bezorgservice bezorgen wij zes dagen per week in heel Nederland (m.u.v. de waddeneilanden). Als een fiets op voorraad is, dan kies je bij het bestellen zelf de gewenste bezorgdatum. Je ontvangt de avond voorafgaand aan de bezorgdag een e-mail met daarin het verwachte tijdvak van bezorging. Op de dag zelf kan je via een link die we per SMS versturen onze bezorger volgen, zodat je precies weet hoe laat de fiets wordt bezorgd. Wanneer de chauffeur naar je adres onderweg is, neemt hij van te voren contact met je op. Woont je in België of Duitsland? Dan gelden er iets andere levertijden, lees voor meer informatie hieronder verder bij 'Bezorgen jullie ook in het buitenland?'.

Ik wil mijn fiets laten bezorgen op één van de Waddeneilanden
Helaas leveren wij niet op de Waddeneilanden. 

Wat zijn de bezorgkosten binnen Nederland?

De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. 

Alle volwassen fietsen worden gratis bezorgd in Nederland. Voor alle accessoire bestellingen onder de 75,- geldt een tarief van 7,75. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, het is ook mogelijk om een fiets in België te bezorgen. In België rijden wij ook met een eigen bezorgroute of via GLS. De communicatie rondom het bezorgmoment verloopt hetzelfde als voor de Nederlandse bestellingen. Ook alle fietsen worden gratis bezorgd in België.

Hoe wordt mijn fiets afgeleverd? 

In Nederland en België kunnen alle fietsen 100% rijklaar afgemonteerd geleverd daar boven op rekenen wij rijklaarkosten. Dit betekent dat onze gediplomeerde monteurs alle fietsen eerst volledig nalopen voordat de fiets aan je wordt overhandigd. Tijdens deze controle worden de versnellingen en de remmen afgesteld, worden de spaken gespannen en wordt er een kleine proefrit op de fiets gemaakt, zodat wij er zeker van zijn dat je fiets 100% in orde is. Eventuele accessoires worden gelijk gemonteerd op je fiets, zodat je nieuwe fiets compleet wordt geleverd.

Niet thuis bij bezorging

Bent je onverwachts niet thuis op het moment van bezorging, dan nemen wij de fiets weer mee terug. Wij nemen één dag na de eerste bezorgpoging contact met je op voor het maken van een nieuwe afspraak. Wil je de fiets bij de buren laten afleveren? Houd er dan rekening mee dat we dit uit veiligheidsoverwegingen alleen doen als dit vooraf wordt aangegeven. Daarnaast zijn we hierdoor niet in staat om het zadel en stuur op de voor jou gewenste hoogte af te stellen.

Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?

Komt de dag of de tijd van het aflevermoment toch niet uit? Dan kan je deze eenvoudig wijzigen via je Bestelstatus

 

Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. 

Alle volwassen fietsen worden gratis verstuurd. Hetzelfde geldt voor bijna alle kinderfietsen. Indien er wel verzendkosten in rekening worden gebracht, dan bedragen deze 7,75 in het geval van een kinderfiets. Voor alle accessoire bestellingen onder de 75,- geldt een tarief van 7,75. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België hebben wij een leverancier en bezorgen zij met hen eigen bezorgservice of sturen zij binnen 1 dag in heel België uw fiets op. Het bezorgen van je fiets in Duitsland kost 44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven. 

Bestelling is beschadigd of niet compleet

We doen er alles aan om je bestelling compleet en onbeschadigd bij je te bezorgen. Wanneer je fiets ondanks alle zorgvuldigheid toch beschadigd is of je bestelling niet compleet is aangekomen, neem dan direct contact met ons op. Dan lossen we het probleem zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb mijn bestelling incompleet of niet ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is heel erg vervelend. Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan gaan we dit direct uitzoeken en naar een oplossing kijken. Het beste via het contactformulier op de website of via uw eigen account melden. Telefonisch kunnen wij u hiermee niet direct helpen het beste via online contactformulier.

Bestelling niet ontvangen

Hoewel het niet of nauwelijks voorkomt, wil het in het meest uitzonderlijke geval toch eens gebeuren dat op het laatste moment blijkt dat wij de bestelling toch niet kunnen uitleveren. Als dit het geval is, dan laten wij dit aan je weten. Mocht je nog niks hebben gehoord, maar je bestelling al wel verwacht hebben, neem dan contact met ons op en we gaan het gelijk uitzoeken.

 

Nieuwe adres vanaf 01 oktober gaan we onze nieuwe winkelruimte betrekken adres:

 
Teylingerlaan 4
2215 RR Voorhout
 

Geopend van Ma van 13.00 tot 17.00 en van Di t/m Za van 10.00 tot 17.00. Zondag gesloten!

 

 

Log in of maak een account aan

Al je orders en retouren op één plek Het bestelproces gaat nog sneller Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

Klantenservice

Bereikbaar uitsluitend via Whatsapp! 0623845362

Heeft u vragen over uw bestelling? stuurt u aub dan in dit geval een Whatsapp bericht Whatsapp! 0623845362 Vermeld uw naam en order nr deze begint altijd met ORD.

Voor order status: 0623845362 niet bellen! ordernummer begint altijd met ORD.

Social media

Kanalen

9,3Review LogoWij scoren een 9,3 op Kiyoh: 2365 beoordelingen

Fietsenvoordeelwinkel B.V.

Nieuwe adres vanaf 01 oktober gaan we onze nieuwe winkelruimte betrekken adres: Teylingerlaan 4 2215 RR Voorhout Geopend van Ma van 13.00 tot 17.00 en Di t/m Za van 10.00 tot 17.00. Zondag gesloten!
2215RR
Voorhout Bekijk op Google Maps

Btw nr: NL862703402B01
Kvk nr: 83044019
Klantenservice medewerkers: Liam , Matthijs, Frank of Annemarie

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking